Asiakastyytyväisyys

Sujuvaa yhteistyötä

SKH Isännöinnin kanssa

SKH Isännöinti on toteuttanut pitkän kehitysohjelman koko toimintansa uudistamisessa. Olemme panostaneet avoimuuteen ja reaaliaikaiseen raportointiin asiakkaidemme toiveiden mukaisesti.

SKH Isännöintipalvelu tuotetaan ryhmätyönä yli 60 isännöintialan ammattilaisen voimin. Panostuksemme asiakastyytyväisyyden parantamiseen alkavat jo näkyä.

Seuraamme säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme ja alkuvuonna toteutimme jälleen vuosittaisen laajan asiakastyytyväisyyskyselymme. Vuoden 2017 asiakastaloyhtiöidemme hallitusjäsenille suunnattuun kyselyyn vastasi lähes 350 hallitusjäsentä. Tulokset osoittivat, että olemme parantaneet palvelujamme laajalti. Parannusta oli viime vuoteen verrattuna tapahtunut lähes joka osa-alueella. Luottamus toimintaamme kohtaan lähentelee kiitettävää tasoa. Myös yhteistyö kanssamme koetaan sujuvaksi. Tiedotuksen määrä ja viestinnän avoimuus ylsivät kyselyssä myös parhaiden osa-alueidemme joukkoon.

Olemme kehitysaskeleissamme kulkeneet ja tulemme jatkossakin kulkemaan kuunnellen asiakkaidemme tarpeita. Kiitos kaikille asiakkaillemme, jotka kyselyymme vastasivat.

Asiakastyytyväisyys