Tapamme toimia

SKH Isännöinti on alan suurin perheyritys pääkaupunkiseudulla, intohimoinen isännöintialan kehittäjä ja edelläkävijä. Yli 35-vuoden kokemuksella tiedämme, mitä sitoutuminen, välittäminen ja yhteen hiileen puhaltaminen tarkoittavat. Tunnemme kasvavan pääkaupunkiseudun kiinteistöt ja toimintakulttuurin ja olemme erikoistuneet tuottamaan monipuolisia, tehokkaita ja asiakaslähtöisiä palveluita erilaisille taloyhtiöille, joille isännöinnin kankeat standardit eivät enää riitä.

Sitoudumme kehittämään taloyhtiösi toimintaa ja johtamista niin, että omistaminen on osakkaille palkitsevaa ja asuminen talossa on ilo. Vastaamme asiakkaidemme yksilöllisiin ja nopeasti muuttuviin tarpeisiin kehittämällä toimintaamme alan etujoukoissa, hyödyntämällä digitalisaation mahdollisuuksia ja kuuntelemalla asiakkaittemme toiveita ja tarpeita. Tuotamme asiakkaille tarpeita vastaavaa isännöintiä kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja ammattitaitoisesti.

Asiakastyytyväisyys. Isännöimme lähes 300 taloyhtiötä pääkaupunkiseudulla. Asiakastyytyväisyystutkimuksemme mukaan asiakasyhtiöidemme osakkaat ovat erityisen tyytyväisiä SKH:n ammattimaisuuteen ja tiedotukseen, lähes arvosanoilla 4/5. Hallitusten jäsenet taas antavat erityisen hyvän arvosanan seuraavaan kysymykseen ”SKH Isännöinti mahdollistaa helpon hallitustyöskentelyn”. Palvelemme yksilöllisesti ja ripeästi hallituksia, osakkaita ja asukkaita ja osaava ammattilainen on aina helposti asiakkaidemme tavoitettavissa. Strategiamme painopiste on edelleen kehittää toimintaa ja isännöintiä, investoimme tulevaisuuteen merkittävästi.

Avoin toimintatapamme on luottamuksen perusta. Läpinäkyvä, jatkuva viestintä on oleellinen osa toimintaamme. Taloyhtiön hallituksella on reaaliaikainen ja avoin näkymä toimintaan. Raportointi hallitukselle ja osakkaille tapahtuu viikoittain. Näin hallituksen jäsenet ja taloyhtiön osakkaat tietävät miten talon asioita hoidetaan ja miten sovitut asiat etenevät. Talokanava toimii taloyhtiön viestintäkanavana.

Aktiivinen kehittäminen taloyhtiönne eduksi. Luomme isännöintialalle koko ajan uusia, edistyksellisiä toimintatapoja, jotka täyttävät nykypäivän kaupunkilaisten odotukset yksilöllisemmästä palvelusta, asiakkaiden kuuntelusta ja sujuvammasta asumisesta. Tuomme kehittämiemme digitaalisten palvelujen hyödyt asiakkaillemme asti.

Asiantuntemus ja ammattitaito takaavat palvelumme laadun kaikissa tilanteissa. Voit olla varma, että taloyhtiösi asiat ovat turvallisissa käsissä ja edistyksellinen toiminnanohjaus-järjestelmämme varmistaa asioiden etenemisen. Toimintamallimme takaa erikoisasiantuntijan hoitamaan jokaista toimeksiantoa. Asian hoitaminen ei ole yhdestä henkilöstä kiinni, vaan asiat hoidetaan vastuullisissa tiimeissä.

Aina oikeudenmukainen hinnoittelu. Koska isännöinnin kustannukset vaihtelevat taloyhtiön tilanteen mukaan, olemme kehittäneet ainutlaatuisen, kustannuksia vähentävän hinnoittelumallin, jossa maksat vain siitä mitä todella tarvitset. Asiakaslähtöinen hinnoittelumalli takaa, että saat kaikki tarvitsemasi palvelut mutta et maksa mistään turhasta. Hinnoittelumallimme hyödyt konkretisoituvat muun muassa SKH Smart Isännöintipalvelussa, joka voi pudottaa taloyhtiönne isännöintikustannukset jopa puoleen. Lue lisää Smart-palvelusta

SKH Mallin kulmakivet

  • Tavoitat meidät nopeasti ja palvelemme ripeästi!
    Ryhmätyö isännöitsijän rinnalla mahdollistaa asian ripeän maaliin saattamisen. 85 % hankinnoista tehdään tehtävän antoa seuraavan arkipäivän aikana.
    Jokaiselle asiakkaalle nimetään isännöitsijän lisäksi myös mm. oma tekninen isännöitsijä.
  • Taloyhtiösi on turvallisissa käsissä!
    35 vuotta alalla toiminut noin 60 henkilöä työllistävä perheyritys, jossa omistajat ovat olleet kehittämässä alaa ja tuottamassa myös alan kirjallisuutta (Hyvä hallintotapa taloyhtiössä ISBN: 978-951-685-214-3, sekä Taloyhtiö korjausrakennuttajana ISBN: 978-951-685-326-3)
    SKH:n edistyksellinen ja täysin läpinäkyvä toiminnanohjaus- ja talousjärjestelmä varmistaa asioiden etenemisen
  • Avoimuuden vuoksi tunnet taloyhtiösi tapahtumat ja talouden!
    – Hallituksen ja osakkaiden viikoittaiset tapahtuma- ja talouskoosteet.
    – Hallitus näkee myös taloyhtiön talouden reaaliaikaisesti.
    – Kun huoneistossa jotain tapahtuu, osakkaalle viestitään joka ilta päivän tapahtumista
  • Asiakaspalvelumme osakkaille ja asukkaille on tavoitettavissa arkisin klo 18 asti ja he ratkovat 75% osakkaiden ongelmista ensimmäisen yhteydenoton perusteella.

AINUTLAATUINEN TYYTYVÄISYYSTAKUU sekä perinteiselle SKH Isännöintipalvelulle että modernille SKH Smart Isännöintipalvelulle. Jos et ole puolen vuoden kuluttua tyytyväinen palveluumme, saat rahat takaisin.

Pyydä tarjous tästä

Isännöintiä tarjoamme kahdella eri tuotteella
SKH Isännöinti
SKH Smart Isännöinti

Ps, tiesithän, että SKH Isännöinti tarjoaa asiakasyhtiöidensä osakkaille ja asukkaille ilmaiseksi käyttöönsä Asu Paremmin tietopaketin, https://www.kiinkust.fi/tuote/asu-paremmin

Sijoittajaosakkaita saattaa myös kiinnostaa se, että SKH taloissa myös isännöitsijäntodistus vuokrausta varten on ilmainen!