Tapamme toimia

Tehdään se toisin, tehdään se paremmin

Aika, jolloin kaikki taloyhtiötä koskeva tieto oli mapeissa kuormitettujen isännöitsijöiden selkien takana, on historiaa. SKH Isännöinti tuo palvelut taloyhtiöille uuden toimintamallin mukaisesti.

Periaate on yksinkertainen. Jokaisen asiakkaaksemme tulevan taloyhtiön isännöintiä on hoitamassa ryhmä eri tehtäväkuvien ammattilaisia.

Isännöinti digitaaliselle aikakaudelle

Jokaisen asiakkaamme dokumentaatio on digitoitu Talokanavaan ja jokaisella isännöintiryhmämme jäsenellä on pääsy siihen. Näin tehtävät voidaan jakaa leveämmille hartioille palvelumme parantamiseksi.

SKH Mallin perustana on kaksi seikkaa: uusi informaationhallinta ja uudet palveluroolit.

  1. Osakkailla ja hallituksen jäsenillä on käyttöoikeuksiensa puitteissa pääsy yhtiönsä tietoihin. Saadakseen tietoa, asukkaiden ei tarvitse katsoa kelloa tai tavoitella isännöitsijää.
  2. Taloyhtiöiden palveleminen voidaan jakaa monien tehtäväkuvien osaajille. Isännöintipalveluistamme vastaa perinteiseen malliin verrattuna ryhmä ammattilaisia. Työhön tarvittava tieto on koko isännöintiorganisaation saatavilla.

Noudatamme toiminnassamme isännöintitoimialalla vakiintuneita toimintatapoja. Mikäli isännöintisopimuksessa ei ole toisin sovittu, noudatamme aina toimialan yleisiä sopimusehtoja.