Pluspalvelu

Plussana?

 

Ripeys, Osaamisen kohtautus sekä Laadunvalvonta!

Kummatkin, SKH Isännöintipalvelu sekä Smart-Isännöintipalvelu, on mahdollisuus valita Plussana. Mitä tämä tarkoittaa?

Plus on tuote, jossa kiinteä kuukausihinta on tyypillisesti hieman korkeampi. Mitä sillä saa?

  • Teknisen isännöinnin päivystyshetki 3 kuukauden välein. Jotta hallitus saa voimakkaammin teknistä tukea ja Ripeys tapahtuu!
    – 15 min päivystys, asioiden vaatiessa pidempikin tuokio.
    – Ensisijaisesti keskitytään hallituksen tuomiin asioihin. Jos niitä ei sillä kertaa ole, tehdään katsaus huollon tehtäviin aikavälillä ja/tai taloyhtiön korjausohjelman peruspäivitykseen.
    – Ilman syytä ei aikaa käytetä
    – Päivystys tapahtuu nettitapaamisessa teknisen isännöitsijän kutsumana ajankohtana
    – Huomaathan, että parhaimmillaan hallitus ja tekninen isännöitsijä löytävät toisena tavalla, jolloin iltakokousten ajankäyttö lyhenee ja taloyhtiön kuluja säästyy näin merkittävästi.
  • Yhtiökokoukseen asiakas saa henkilön, jonka osaamisalueet ja kokemuspohja täsmäävät nimenomaan yhtiökokoustilanteeseen.
    – Lähtökohtaisesti yhtiökokouksessa sihteerinä ja SKH edustajana toimii SKH:n laatujohtaja tai erikoisasiantuntija
    – Osaamista, tietämystä ja toki samalla myös erillistä SKH laadunvalvonnan näkökulmaa
    – Toimiva isännöitsijä keskittyy hallituksen kanssa työskentelyyn
    – Hallitus voi menettelyllä signaloida henkilöprofiilia jonka kokee kulloinkin yhtiökokoukseen eniten lisäarvoa antavaksi ja SKH pyrkii huomioimaan tämän yhtiökokouksen henkilövalinnassa ja koulutuksessaan (kiinteistöjuridiikka, rakennusjuridiikka, rakennustekniikka ja korjaukset, kokoustekniikka, talous ja rahoitus, SKH sisäiset prosessit ja viestintä, huoltoyhtiöiden toiminta ja hinnoittelu)