Asiakastyytyväisyys

Sujuvaa yhteistyötä

SKH Isännöinnin kanssa

SKH Isännöinti kehittää toimintaansa jatkuvasti asiakkaitaan kuunnellen. Olemme panostaneet avoimuuteen ja reaaliaikaiseen raportointiin asiakkaidemme toiveiden mukaisesti.

Seuraamme säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä palveluihimme ja toteutamme vuosittain laajan asiakastyytyväisyyskyselyn sekä taloyhtiöiden hallituksille että osakkaille.
Viime vuoden tulokset ovat osoittaneet, että palvelumme koetaan ammattitaitoiseksi ja yhteistyö kanssamme koetaan sujuvaksi. Tiedotuksen määrä ja viestinnän avoimuus ylsivät kyselyissämme myös parhaiden osa-alueidemme joukkoon.

Olemme kehitysaskeleissamme kulkeneet ja tulemme jatkossakin kulkemaan kuunnellen asiakkaidemme tarpeita. Kiitos kaikille asiakkaillemme, jotka vastaavat vuosittain toteutettaviin asiakastyytyväisyyskyselyihimme.

Saamiamme asiakaspalautteita vuosilta 2017-2018:

”Tervehdys Hyvää kehitystyötä! Tällaiset valmisraportit helpottavat kovasti kulurakenteen seurantaa ja siihen liittyvien arvioiden tekemistä – – Myös viikkoviestinnässä on saatu harppaus toivottuun suuntaan ja se näkyi jo joissakin asukaspalautteissakin asukas-kyselymme yhteydessä.”, Seppo 22.11.2018

”Loistavaa. Hallitusjäsenistämme monet ovat työelämässä avainpaikoilla ja kantavat vastuuta juuri noista asioista mitä tuossa Voimanäyttöpaketissa on esitetty. Joten tätä kautta asiat ovat helpommin vietävissä tällaisen asunto osakeyhtiön toiminnan ymmärtämiseen ja edelleen kehittämiseen. Toinen iso asia on hyvä yhteistyö ja ymmärrys hallituksen ja isännöitsijän välillä. Hyvää jatkoa tälle kehitystyölle”. Heimo 22.11.2018

”Tietojärjestelmänne on ihan superhyväjuttu” Anneli 23.11.2018

”Kiitos, tämä Voimanäyttöhän on erinomainen uudistus. Parhain terveisin, Pajari” 24.11.2018

”Hei Timo, Nyt täytyy antaa positiivista palautetta: reilun puolen tunnin kuluttua lude-ilmoituksestani Toni oli jo tilannut tuholaistorjuntafirman selvittämään asiaa. Hienosti toimittu! Terveisin Marjatta” 9.10.2018

”Huomenta Juha, Ihan loistava ja auttaa meitä ihan suunnattomasti. Teidän toimisto on kyllä niin edelläkävijä ja teidän kanssa on ihan huippua tehdä yhteistyötä. Terkuin Arja” 31.5.2018

”SKH ei veloita mitään, koska on ratkaissut asian ”fiksusti”. Ennekuulumatonta. Ehkä oli businessvaistoa ja markkinointiaavistus” 19.5.2018

”Kyllä äsken oli aivan mahtavaa asiakaspalvelua #SKH Isännöinti. Iso peukku. Otamme mallia. #autohalli #avain” 21.2.2018

”Hei, Kun As Oy X:ssa tuli tarpeen etsiä uusi isännöitsijätoimisto, suosittelin sen hallitukselle SKHta ja kerroin tavastanne tehdä viikkoraportti ja kirjata kaikki palvelupyynnöt, ja he valitsivat SKH:n. SKH aloittaa 1.4. Terveisin, Eila” 6.2.2018

”Hyvä asiakaspalvelun täydellinen superinformatiivinen, ajantasainen isännöitsijätodistus. Ehdottomasti kiinteistövälittäjän suosikki numero 1” Tuija, Twitter 21.5.2018

”Hei, Kyselyynne Asunto oy X: liittyen ikkunoiden ja parvekeovien uusintaan 2015. Ikkunaremontti onnistui todella hyvin. Parveketta ei ole huoneistossa. Kiitos hyvästä isännöinnistä! T. Ossi” 17.11.2017

”Moikka, hyvä kun sait asian hoidettua. Kiitos siitä. Olen nyt sen omalta osaltani allekirjoittanut eli vielä Olivierin sähköinen allekirjoitus ja sitten asia on hoidossa. Kiitos Kristian asian ripeästä hoitamisesta. Aiemman kanssa olisi mennyt tovi 😉, Anna” 9.9.2017

”Hei Teija! As Oy X:n osakkaana ja aikoinaan hallitustyössä mukana olleena tunnen suurta kiitollisuutta asiantuntevasta ja samalla empaattisesta tavastasi hoitaa taloyhtiömme isännöintiä. Osakkaan näkökulmasta SKH on isännöitsijätoimistona kehittynyt suuntaan, josta useimmilla alan yrityksillä olisi paljon opittavaa. Kaikkea hyvää sinulle Teija jatkossa. Lämpimin terveisin Riitta”

Suomen kiinteistölehden 1/2018 julkaisema pääkirjoitus: ”Taloudesta tietoa osakkaille” kertoo Vuosaarelaisen taloyhtiön kokemuksista SKH Isännöinnin asiakkaana. Voit lukea artikkelin tästä. SKH isännöinnille myönnettiin Isännöintiteko 2016-palkinto ilmaisesta osakkaiden viikkotiedottamisesta.