Taloyhtiöiden hallitusjäsenet tyytyväisiä SKH toimintaan!
Isännöinti on usein haastavassa tilanteessa asiakkaan vaatimusten kasvaessa ja taloyhtiöiden ikääntyessä. Samaan tahtiin myös työvoima isännöintialalla yleisesti ikääntyy.
Osoitus tilanteen haastavuudesta on Kiinteistöliitto Uusimaan tutkimukset tyytyväisyydestä, joiden tuloksena voinee todeta asiakastyytyväisyyden isännöintiin pääkaupunkiseudulla yleisesti ottane olevan erittäin huono.
Tällöin keinoja asiakastyytyväisyyteen on haettava ratkaisemalla rakenteellisia ongelmia aikaa kestävin keinoin. SKH Tapa toimia kuvaa meidän ratkaisujamme melko kattavasti.
Ylpeänä voimme todeta SKH Mallin tuottavan tuloksia tärkeimmässä, eli hallitusjäsenten tyytyväisyydessä!
Hyvä osoitus asiasta on välittömästi kokousten jälkeen hallitukselle suoritettava kysely, jossa tunne SKH onnistumisesta kokouksen jälkeen on 4,1/5!
Tästä on hyvä jatkaa. Ja edelleen parantaa!
Parantamista pääkaupunkiseudulla yleisesti tarvitaan
Isännöintiä – Paremmin
SKH-Isännöinti Oy
Saamiamme asiakaspalautteita viime vuosilta:
“SKH:n toiminta on avointa, läpinäkyvää ja asiakaslähtöistä. Olin hallituksen jäsen viime yhtiökokoukseen asti ja olin tyytyväinen SKH:n palveluun. Tekninen isännöinti on hyvä lisä “normaalin” isännöinnin lisäksi, sekä sähköiset viikkoraportit, joista selviää minne yhtiön rahoja menee.”
Isto Koivuniemi, hallituksen jäsen As Oy Heikunanpuisto
“SKH:n toiminta on selkeä, ammattitaitoinen ja ripeä. Olen tyytyväinen SKH:n isännöintipalveluihin: dokumentointi on hyvin hoidettu ja asiakirjat löytyvät helposti.”
Jukka Karhunen, puheenjohtaja As Oy Malminkatu 5