Info Ilmoita

Ilmoita SKH:lle sähköisesti

Ilmoita -sovellus

Ilmoita -sovelluksella voit ilmoittaa talon asioista SKH:lle.
Valitse ilmoitatko uuden asian vai lisäätkö olemassaolevaan tietoa:

  1. Voit tehdä ilmoituksen uudesta asiasta, jolloin asiastasi muodostuu uusi palvelupyyntö.
  2. Mikäli tiedossasi on palvelupyyntö, joka tarvitsee täydennystä / lisätietoa, voit tehdä sen Ilmoita -sovelluksella. Tarvitset palvelupyynnön CAS-tunnuksen, jonka löydät esimerkiksi viikkokirjeeltä.

Ilmoita -sovelluksella voit esimerkiksi:

  • ilmoittaa taloyhtiön korjaustarpeesta
  • antaa palautetta tehdystä työstä
  • lisätä päätöstarpeen hallituksen kokoukselle
  • tehdä ensin palvelupyynnön ja jatkaa suoraan Ostolomakkeelle täydentämään oston tietoja
  • ilmoittaa hallituksen kokouspäätöksestä (esim. sähköpostikokous), ilmoitus kirjataan seuraavaan kokouspöytäkirjaan
  • tiedottaa osakkaita: lisäämällä palvelupyynnölle tietoa tulee se automaattisesti seuraavalle perjantaikirjeelle

Ilmoita -sovellukseen pääset tästä.

Ostolomake -sovellus

Voit säästää talon kuluissa ilmoittamalla ostosta SKH:lle. Saat kaikki alle 2000 euron ostot ilman lisäkuluja, kun SKH saa niistä tiedon ennen laskun saapumista.

Valitse seuraavista vaihtoehdoista se, joka kuvastaa omaa tilannettasi parhaiten:

  1. Suunnittelet ostoa:
    1. Hae ostonumero, täydennä oston tiedot (mm. laskuttava yritys, palvelupyyntö, kattosumma) ja lähetä lomakkeen tiedot SKH:lle. Muista ilmoittaa laskuttavalle yritykselle ostonumero ostoa / tilausta tehdessäsi.
  2. Olet kaupassa tekemässä ostoa:
    1. Hae ostonumero esim. kännykällä ja ilmoita se kassalla oston yhteydessä. Käy täydentämässä oston tiedot (mm. laskuttava yritys ja palvelupyynnön tunnus) ja lähetä lomakkeen tiedot SKH:lle.
  3. Jos olet jo tehnyt oston:
    1. Voit tehdä ilmoituksen jälkikäteen: hae ostonumero, täydennä oston tiedot ja lähetä lomakkeen tiedot SKH:lle. Kiinnitä erityistä huomiota siihen, että oston selite vastaa ostoa mahdollisimman hyvin.

Ostolomakkeelle pääset tästä.