SKH Isännöintipalvelu
Laaja ja monipuolinen SKH Isännöinti takaa, että taloyhtiösi asiat ovat aina hyvässä, asiantuntevassa hoidossa ja kaikki lakisääteiset velvollisuudet täyttyvät olipa taloyhtiösi tilanne mikä tahansa.
Sinua palvelee oma, nimetty isännöitsijä sekä huippuammattilaisista koostuva erikoisosaajien tiimi – aina sovitusti, nopeasti ja jämptisti.
Täyden palvelun, perinteinen SKH Isännöintipalvelu kattaa kaiken
Taloyhtiösi asioita hoitaa nimetty, osaava ja aktiivinen isännöitsijä, jolta hallituksenne saa henkilökohtaista ja ripeää palvelua kaikissa tilanteissa. Lisäksi taloyhtiöstäsi huolehtii ammattitaitoisten osaajien tiimi, johon kuuluu mm. tekninen isännöitsijä, korjaushankkeiden projektinjohtaja, juristi, hallinnon koordinaattori, vuokra- ja vastikevalvoja, kirjanpitäjä sekä monia muita tärkeitä osaavia ammattilaisia erilaisissa työnkuvissa. Tiimin avulla varmistetaan, että isännöinti ja taloyhtiön hoito pyörivät aina keskeytyksettä. Asiantuntijaryhmä valmistelee taloyhtiölle päätöksiä vaativat asiat sekä toteuttaa taloyhtiön yhtiökokouksen ja hallituksen tekemät päätökset.
Kustannustehokasta, avointa ja läpinäkyvää isännöintiä
Kirjallinen sopimus määrittelee isännöintitehtävät ja sen, mitkä työt kuuluvat kuukausihinnoiteltuun peruspalveluun ja mitkä työt veloitetaan erikseen palveluhinnaston mukaisesti tarpeiden ilmetessä. Raportointi hallitukselle ja osakkaille tapahtuu viikoittain. Näin hallituksen jäsenet ja taloyhtiön osakkaat tietävät miten talon asioita hoidetaan ja miten sovitut asiat etenevät.
Lue lisää tiedotusratkaisustamme tästä
Talokanava eli taloyhtiön kotisivut, toimii taloyhtiön viestintäkanavana. Tunnistautumalla Talokanavaan taloyhtiön hallituksen jäsenet pääsevät näkemään reaaliaikaisesti kaikki taloyhtiönsä tiedot ja tapahtumat. Asukkaat ja osakkaat, jotka eivät ole hallituksen jäseniä, pääsevät myös hoitamaan asumistaan koskevia asioita ja näkemään taloyhtiönsä yleisiä asioita.
SKH asiakastyytyväisyys. Seuraamme aktiivisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä ja palvelumme toteutumista lupausten mukaisesti. Yli 80 % toimeksiannoista on toteutettu vuorokauden sisällä päätöksestä ja asukaspuheluihin vastaamme keskimäärin alle 20 sekunnissa. Toimintamme laadusta kertoo sekin, että asiakastyytyväisyystutkimuksiemme mukaan toiminta on hyvällä ja keskiarvoa korkeammalla tasolla. Erityisesti osakkaat ovat tyytyväisiä taloyhtiöissämme. Lue lisää asiakastyytyväisyydestä täältä.
Lue lisää toimintatavastamme tästä
Tehtäväluetteloomme pääset tutustumaan tästä