Hallituksen käsikirja

SKH ISÄNNÖINTIMALLI

Isännöintipalvelu on SKH:ssa ratkaistu uudella tavalla. Digitaalisuutta hyödyntävät toimintamallit mahdollistavat avoimen, ammattimaisen ja luotettavan asiakaskokemuksen. Isännöinnin Auktorisointi ISA ry on nimennyt SKH:n vuoden 2018 ISA-yritykseksi. SKH on alan suurin perheyritys pääkaupunkiseudulla, intohimoinen isännöintialan kehittäjä ja edelläkävijä, yli 35-vuoden kokemuksella.

https://www.skh.fi/skhn-isannoinnin-laatu-on-arvioitu-suomen-parhaaksi/

SKH tapaan toimia kannattaa ehdottomasti tutustua täältä: https://www.skh.fi/tapamme-toimia/ 

1.1    Isännöitsijätoimiston ja isännöitsijän tehtävät

SKH isännöitsijätoimisto tuottaa asiakastaloyhtiölle isännöintipalvelun. Palvelun laajuudesta ja toteutustavasta on sovittu isännöintisopimuksessa. Isännöintisopimus­kokonaisuus muodostuu isännöintisopimuksesta, tehtävä-luettelosta, palveluhinnastoista ja lisäksi alkuperäiseen sopimukseen liittyvistä asiakirjoista, joita ovat tarjouspyyntö, tarjous ja mahdolliset sopimus-neuvottelupöytäkirjat.

 

Isännöintisopimuksen tehtäväluettelo ja voimassa olevat palveluveloitushinnastot ovat hallituksen nähtävillä Talokanavassa.

 

Päävastuullinen isännöitsijä on kokonaisvastuussa asiakasyhtiöstä ja vastaa siitä, että yhtiö saa SKH Isännöintisopimuksen mukaista isännöintipalvelua. Hallinnollinen isännöitsijä keskittyy työssään kokonaisuuden hallintaan ja toimii tiiviissä yhteistyössä hallituksen puheenjohtajan ja hallituksen kanssa. SKH-Isännöinti Oy on ISA-auktorisoitu isännöitsijätoimisto ja Suomen Isännöintiliitto ry:n jäsen.

1.2    Näin asioit asiakaspalvelussa

SKH Isännöintimallin mukainen työskentely kannustaa sähköiseen toimintakulttuuriin, mutta myös asukkaat ja osakkaat, joille sähköiset verkossa toimivat ratkaisut tuntuvat vierailta, on huomioitu. SKH tarjoaa asiantuntevaa asiakaspalvelua myös puhelimitse.  Seuraavassa esitellään erilaisia tapoja, jolla voit asioida SKH:n asiakaspalvelussa. Ole hyvä ja valitse niistä itsellesi mieluisin.

1.2.1     Asiakaspalvelun puhelin p. 09 530 8860

SKH:n puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 8-18. Henkilökohtaiseen tapaamiseen voit varata ajan puhelinpalvelustamme.

 

Asiakaspalvelun ammattitaitoinen ja hyvin koko SKH organisaation tunteva henkilökunta löytää sinulle aina avun ja hoitaa asiasi eteenpäin.

1.2.2     Asiakaspalvelun sähköposti asiakaspalvelu@skh.fi

Voit kertoa meille asiasi tai jättää yhteydenottopyynnön sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@skh.fi. Sähköpostilla tulevat asiat, joista teemme palvelupyynnön, siirtyvät suoraan Talokanavaan hallituksen nähtäville. Talokanavasta hallituksen jäsenet voivat helposti seurata palvelupyyntöjen etenemistä ja tilaa.